czwartek, 20 czerwca 2013

Zapraszam do walca czyli muzyczny tag

Rano u mnie post z walizką, a teraz wybiła 20:00 dwudziestego dnia miesiąca i czas na taga w projekcie Tagi 2013. Na czerwiec Rudlis zaproponowała inspiracje muzyką. Moje dwa poprzednie tagi były właśnie z nawiązaniem do piosenek, więc nie miałam problemu z tworzeniem tego czerwcowego;) 
Tylko piosenek zbyt dużo lubię i darzę sentymentem i tu był problem ;)... Trafiło tym razem na piosenkę Ewy Demarczyk - Grande Valse Brillante - lubię ją od dawna, a pokochałam ją zupełnie po filmie "Mała Moskwa".
Czy pamiętasz, jak ze mną tańczyłeś walca
Z panną, madonną, legendą tych lat
Czy pamiętasz, jak ruszył świat do tańca
Świat, co w ramiona ci wpadł
Wylękniony bluźnierca dotulałeś do serca...

Tańczących kolorowałam ołówkiem i kredkami akwarelowymi w taki sposób, żeby wyglądali jakby wyszli właśnie ze starego, kolorowanego w pracowni fotograficznej zdjęcia.
Wybrałam kolory, które widzę, gdy myślę o wierszu K.K. Baczyńskiego "Na moście w Avignon";
 muzykę do tego właśnie wiersza napisał Andrzej Zarycki, a zaśpiewała Ewa Demarczyk :) 
...Zielone staroświeckie granie
Jak anemiczne pączki ciszy
Odetchnij drzewem to usłyszysz
Jak promień - naprężony ton
Jak na najcieńszej wiatru gamie
Tańczą liściaste suknie panien,
Tańczą liściate suknie panien na moście w Avignon...



Grafika, na podstawie której rysowałam tańczącą parę: znaleziona TUTAJ.
Papiery to UHK - Extravergine i Espresso.

Ciekawe jakie motywy muzyczne wybrały dziewczyny - zapraszam do Klarysy i do Shraddhy :)
Klikając w poniższy banerek zobaczycie wszystkie TAGI 2013 :) 
Zapraszam!

32 komentarze:

Shraddha pisze...

Aniu!!! rewelacyjnie!!!!

lucy z mazur pisze...

Jak cudnie zilustrowałaś moją ukochaną piosenkę,a ta suknia to prawdziwe mistrzostwo

skrzatka pisze...

Zaimponowałaś mi finezją swojej pracy!

Ewelina pisze...

Ale zaszalalas, CUDO!!!!!! Jest wspanialy! Pozdrawiam

Sylwia-eR pisze...

Cudo- niesamowita praca!!!

Klarysa. pisze...

Kochana Twoje tagi to mistrzostwo świata!!
Ja niestety zrezygnowałam z tego fajnego projektu....czas czas i jeszcze raz czas a raczej jego brak , ale będę czekała z niecierpliwością na kolejne Twoje tagi...pozdrawiam

ewinka Nowa pisze...

Oszałamiająca para :-))) Cudownie kreujesz suknie :-)))

Basia W. pisze...

Jest PIĘKNY!!!

Asia3city pisze...

WOW !!! Sama tą parę narysowałaś... nagle znalazłam się na uliczce w Avignon, chociaż nigdy tam nie byłam zwłaszcza na retro balu

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Cudny! Sukienka absolutnie przepiękna!

marysia pisze...

o matko!!!
jaka piękna interpretacja piosenki Ewy Demarczyk!!!
idealny, cudny i rewelacyjny tag:)

rudlis pisze...

Piękny tag z wirującą suknią tańczącej kobiety! Świetna interpretacja.

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Przepiękna praca!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Ta suknia jest mistrzowska!!

Hogata pisze...

Piękny, roztańczony, świetna suknia :)

Caro-ART pisze...

Wowwww wspaniały :)

qedziorq pisze...

przepiękny! miażdżycie tymi tagami! i sukienka (dół) piękna i kolorowanie i te boki postarzane na wszystkie kolory- cudeńko

Funiaa pisze...

Przepiękny !!! Nie mogę się napatrzeć na niego :)

Kasiu pisze...

zjawiskowa sukienka!

OriBella pisze...

Suknię balową stworzyłaś nieziemską!:) Tez uwielbiam tę piosenkę i Demarczyk:)

Barbara pisze...

Zrobiłaś cudo z tą suknią :)

zetAnia pisze...

Matko z córką i teściową! NAPRAWDĘ MOŻNA TAK KOLOROWAĆ??? Przepiękny tag - Mistrzostwo Świata!!! Gratuluję :)

Chasia pisze...

Cudowna praca! Masz kochana niepowtarzalny talent :)

DOBROSŁAWA pisze...

Rewelacyjny tag!
Nie mogę oczu oderwać i zaczerpnęłaś moje ulubione cytaty.

el pisze...

zjawiskowa suknia Ci wyszła

Ania S pisze...

jestem pod wielkim wrażeniem! piękny!

Evik pisze...

ale bombowe!

Songaja pisze...

To takie małe dzieło sztuki. Jestem zachwycona efektem. Gratuluję pięknej pracy.

Muszelia pisze...

przepiękny, zapiera dech... kolorowanie, postarzanie, tło - mistrzostwo świata!

Anonimowy pisze...

WOW!!! zapiera dech w piersiach :) jest śliczny a suknia tancerki boska!!!

Szydełkiem w oko :) pisze...

rewelacja, suknia jak prawdziwa po prostu ...

mirosek pisze...

Bardzo pomysłowe wykonanie :)