sobota, 4 stycznia 2014

Po Świętach

Z pozostałości poświątecznych pozostało mi do pokazania drugie drzewko zrobione z różnych rolek. Do tego gesso, pasta strukturalna i brokat.
 O ile pierwsza choinka to był typowy kalendarz adwentowy, to ta jest już typowo świąteczna, 
choć też zamiast bombek można umieścić cukierki. 


Widziałam w sieci fajne wianki zrobione z prażonej kukurydzy i sama zapragnęłam taki mieć.
Powstały nawet dwa :)


Ten drugi z dodatkiem suszonych skórek mandarynek i pomarańczy.
Bardzo go lubię :)

Moje ozdoby wstawiam do Art-Piaskownicy, może zainspirują kogoś do działania w podobny sposób przed następną Gwiazdką :)

6 komentarzy:

Barbara pisze...

Padłam...nie wiem,czy u mnie wianuszki by powisiały,uwielbiam popcorn :)

arelierbymary pisze...

Rewelacyjny pomysł z wiankami :) Bardzo pomysłowy i piękny :) Kalendarz adwentowy również. Jak dopadnie głód zawsze można co nieco podjeść ;)

Maria Engelwinge pisze...

This is so creative! I never would have thought of using pop corn for a wreath:). Stunning projects!

Asia3city pisze...

mniam, mniam...

Dagmara pisze...

Pomysłowość ludzka nie zna granic...świetne wianki, aż mi zapachniało prażoną kukurydzą ;P

[Kasia] pisze...

O kurczę, pierwszy raz takie widzę, ale wyglądają bardzo fajnie :)